Od kursa do marketing agencije
Hajde da se odmah izdvojimo i umesto stereotip pitanja o marketingu tebe želimo na početku da pitamo prvo kako si i kakvo je bilo leto jedne marketarke?
Hvala na pitanju, odlično sam, mada moram da kažem da je ovo leto bilo baš radno i produktivno. Bilo je dosta posla – izrada različitih kampanja, fotografisanja, event-ova, kreiranja i realizacija planova…
Neko mi je lepo rekao da klijenti možda i odmaraju preko leta, ali njihovi biznisi ne i bio je u pravu. :) U prilog tome ide činjenica da moj godišnji odmor tek sledi. :)
Hoćes nam malo reći više o sebi, tvom formalnom obrazovanju i otkud ti u marketingu?
Po struci sam master turizmolog i u toj oblasti sam od početka srednje škole. Radila sam u hotelu, nisam razmišljala da menjam profesiju, ali je izgleda cela situacija sa Covid-om dovela do toga.
Kao što znaš, u to vreme sam pohađala kurs digitalnog marketinga u Level Up-u. Mislim da je sve to, uz moje lično interesovanje za društvene mreže gde sam vrlo aktivna i uživam da kreiram sadržaj i za moj lični profil, dovelo do toga da započnem svoju karijeru u marketing agenciji.
Kako bi opisala jedan tvoj radni dan u marketing agenciji?
Moj radni dan uvek počinje sastankom, gde sa kolegama prelazimo naše dnevne zadatke, kako bi se na nivou sektora pratilo ko šta radi. Sastanci nam pomažu u organizaciji, dosta smo produktivniji i tu smo ako nekom od kolega zatreba pomoć.
Tokom ostatka dana sam na stalnoj vezi sa klijentima, radim sa kolegama iz dizajn sektora na izradi vizuala. Volim taj deo posla, taj kreativni proces koji dovede do konačne izrade vizuala. Dobar deo dana provodim i na omiljenoj platformi svakog Social Media Manager – a: Ads Manager-u (sarkastičan smeh).
Marketing je posao u kom uvek ima iznenađenja, tako da nikada spisak obaveza za taj dan nije konačan. Ipak mi je omiljeni deo dana između 11h i 12h kada sa kolegama uživam u omiljenoj kafi. :)
Neki tvoj tips and tricks kako i odakle krenuti sa učenjem digitalnog marketinga?
Internet, a i društvene mreže su mesto gde možete toliko toga da naučite, a pritom vam je sve neverovatno dostupno.
Ukoliko niste sami aktivni na društvenim mrežama, nadam se da pratite sadržaje drugih ljudi, jer tu ima toliko praktičnih i jednostavnih trikova objašnjenih u svega jedan minut.
Tako da bih preporučila obavezno praćenje trendova i mnogo istraživanja. Probajte stvari, jer bez toga nećete znati gde grešite. I izaberite segment koji vam se dopada – ako želite da se usavršavate samo u oblasti TikTok-a, neka to onda bude TikTok.
Koji su tvoji lični planovi za dalje učenje i napredovanje u tvojoj karijeri?
Mislim da nas društvene mreže iz dana u dan iznenađuju, tako da učenje u tom pogledu nikada nije gotovo.
Volela bih da učim i da idem u korak sa novitetima koji se tiču konkretno digitalnog marketinga i mislim da dosta toga mogu da savladam što se tiče kreiranja kampanja.
Svaki novi zadatak predstavlja novi izazov kojem se radujem.